»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Obstaja nevarnost, da v vmesnem obdobju postanemo skladišče za starejše avtomobile, ki se bodo iz razvitega dela Evrope, predvsem s severa, preselili v druge dele.«
»Kakšno perspektivo imajo vozila na sintetična goriva po letu 2035? Ne gre za nesoglasja, gre samo za vprašanje, kako naprej. In to vprašanje ni nerešljivo, ne kar se tiče nemške vlade, ne kar se tiče Evropske komisije.«
»Zeleni prehod je med ključnimi prioritetami naše vlade, zato je dogovor o zakonodajnem svežnju Pripravljeni na 55 pomemben, če ne celo nujen mejnik pri naslavljanju podnebnih in energetskih izzivov.«
»Prav tako menim, da je treba na zakonodajni sveženj gledati kot na celoto, kot to izhaja iz kompromisnih rešitev pri doseganju končnega dogovora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju